Thursday, August 20, 2009

keluarga saya...

saya mempunyai sebuah keluarga yang bahagia...keluarga saya menpunyai 12 orang ahli keluarga.Iaitu datuk,nenek,bapa,ibu,adik perempuan,adik lelaki,pak cik,mak cik,dua orang adik sepupu,dua orang gaji dari indonesia.Datuk saya berumur 89tahun,manakala nenek saya berumur 68tahun.Bapa saya ialah seorang peniaga,Ibu saya seorang suri rumah tangga.Adik perempuan saya berumur 14 tahun,tingkatan 2 belajar di SMK YUK KWAN.Adik lelaki saya baru berumur 5 tahun sahaja.Dia belajar di tadika Pusing.

3 comments:

  1. wah...datuk kamu sudah tua.saya harap dia lagi panjang umur.

    ReplyDelete
  2. eh? saya tak tahu kamu ada adiklah!
    wah, kamu mesti sangat kaya, dua orang gaji @o@

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kepada kamu,jiatheng kerana beri comment kepada saya...keluarga saya serdehana
    sahaja.^^

    ReplyDelete